Апробація
Упровадження дистанційного курсу з української літератури в освітній процес сприяє підвищенню мотивації навчання за рахунок надання свободи творчості школярів у обсязі колективного та самостійного процесу навчання, забезпечує їх необхідними навчально-інформаційними ресурсами і джерелами. Прості критерії оцінки формують впевненість в успіхові, значно насичуують зміст навчання української літератури різноманітним матеріалом під час використання можливостей Інтернет-ресурсів відповідно до провідних дидактичних принципів наочності, доступності, науковості, зв'язку з життям, обліку індивідуально-вікових особливостей школярів, актуальності та новизни інформації, у спільному пошуку групами узгодженого рішення, сприяють діалогу між ними, виключають протистояння, критику позиції тієї чи іншої групи учнів. Під час роботи над курсом у школярів формується стійка суб'єктна позиція, яка сприяє їх повноцінній самореалізації в процесі навчання.
Результатом упровадження даної технології є участь моїх учнів у турнірах, творчих конкурсах, олімпіадах. Ходаревський Дмитро у 2016 році посів ІІІ місце у Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді ім. Т.Г. Шевченка.
Також вагомим результатом роботи є любов і повага моїх учнів до української мови та літератури, підвищення читацької активності. Вони вміють організовувати власну навчальну діяльність, працювати з будь-якою інформацією на уроці, вміють вести дискусію, висловлювати власні думки та робити правильні висновки.
За період роботи над даною методичною розробкою навчальні досягнення учнів з української літератури покращилися на 17% порівняно з попередніми роками.
Власний досвід використання даної технології в освітньому процесі було висвітлено на шкільній педагогічній раді «Нестандартні підходи до вивчення шкільних базових предметів» (2016), друкованій роботі «Робота з обдарованими дітьми. «Компетентнісний підхід щодо створення для самореалізації учителя та учня» - Харків: «Червона Рута», 2013, виступ на кафедрі філологічних наук слухачів курсів підвищення кваліфікації (2016).