Рекомендації до розробки завдань до курсу
- Впевніться, що учень розуміє, чому Ви саме у такий спосіб використали навчальний матеріал при побудові завдань.
- Поясніть учню, чому завдання варто виконувати.
- Проаналізуйте, скільки часу пересічний учень повинен витратити на Ваше завдання. Повідомте про це учню.
- Роз'ясніть учню, на який обсяг відповіді Ви очікуєте і де його треба записати.
- Для запобігання монотонності завдань, слідкуйте за врівноваженням у самостійній практичній роботі
- Використовуйте певні приклади для того, щоб допомогти учням побачити Ваші роз'яснення завчасно, до того як вони перейдуть до виконання завдання.
- Візьміть за правило розміщувати свої пояснення відразу після "паузи" і застосовувати певні засоби, щоб привернути до них увагу учнів.
- Ваші пояснення повинні бути змістовними і вичерпними.
- Використовуйте список - з коментарем, матеріал у рамці, надруковані цитати, які мають відношення до теми, блоки тексту навколо малюнка, із стрілками до частин малюнка, матеріал надрукований іншим шрифтом.
- Використовуйте короткі речення.
- Запобігайте складними реченнями.
- Запобігайте надлишку інформації у реченні.
- Використовуйте персональні займенники.
- Запобігайте множинними негативами.
- Використовуйте форми оцінювання.
- Використовуйте знайомі приклади.
- Включайте запитання.
- Використовуйте приклади і аналогії.
- Використовуйте глосарій - ключові поняття, альтернативні визначення, ситуації, адаптації
- Закриті та відкриті питання.
- Аналіз тексту, прогнозування доповнень.
- Тестове завдання повинно оцінювати досягнення визначеної освітньої мети.
- Тестове завдання повинне перевіряти вміння застосовувати отримані знання.
- Інформація, що міститься в одному тестовому завданні, не повинна давати відповідь на інше тестове завдання.