Рекомендації до розробки завдань до курсу

  • Впевніться, що учень розуміє, чому Ви саме у такий спосіб використали навчальний матеріал при побудові завдань.
  • Поясніть учню, чому завдання варто виконувати.
  • Проаналізуйте, скільки часу пересічний учень повинен витратити на Ваше завдання. Повідомте про це учню.
  • Роз'ясніть учню, на який обсяг відповіді Ви очікуєте і де його треба записати.
  • Для запобігання монотонності завдань, слідкуйте за врівноваженням у самостійній практичній роботі
  • Використовуйте певні приклади для того, щоб допомогти учням побачити Ваші роз'яснення завчасно, до того як вони перейдуть до виконання завдання.
  • Візьміть за правило розміщувати свої пояснення відразу після "паузи" і застосовувати певні засоби, щоб привернути до них увагу учнів.
  • Ваші пояснення повинні бути змістовними і вичерпними.
  • Використовуйте список - з коментарем, матеріал у рамці, надруковані цитати, які мають відношення до теми, блоки тексту навколо малюнка, із стрілками до частин малюнка, матеріал надрукований іншим шрифтом.
  • Використовуйте короткі речення.
  • Запобігайте складними реченнями.
  • Запобігайте надлишку інформації у реченні.
  • Використовуйте персональні займенники.
  • Запобігайте множинними негативами.
  • Використовуйте форми оцінювання.
  • Використовуйте знайомі приклади.
  • Включайте запитання.
  • Використовуйте приклади і аналогії.
  • Використовуйте глосарій - ключові поняття, альтернативні визначення, ситуації, адаптації
  • Закриті та відкриті питання.
  • Аналіз тексту, прогнозування доповнень.
  • Тестове завдання повинно оцінювати досягнення визначеної освітньої мети.
  • Тестове завдання повинне перевіряти вміння застосовувати отримані знання.
  • Інформація, що міститься в одному тестовому завданні, не повинна давати відповідь на інше тестове завдання.

Заняття 1. Леся Українка

© 2018 
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати